Szuperhőssé tesz Chuck Norris érintése egy Toyotát?
Az amerikai Toyotánál szerződtették le a végtelen karakterű embert.
Az amerikai Toyotánál szerződtették le a végtelen karakterű embert.
Tető nélküli SUV-k. Most még majdnem mindenki nevet, de lehet, inkább gyorsan meg kellene csinálni.
Még ha az életed olyan is volt, mint egy forradalmáré, van, ami miatt megéri tovább élni.
Kell egy pár perc, mire kiheveri, aki látta.
Pont ezt a gondolatot vitte végig a bajor márka reklámcsapata is.
A Honda az autómárkák között a reklámok minőségében mindig is élen járt. Például az ilyen anyagok miatt.
Ez a furcsa jármű szinte az összes nagy cég hasznára válik majd.
A Photoshop komoly fegyver, és az autós cégek ügyeskezű mesterei nem is félnek használni. Itt egy csomag néhány kevésbé sikerült alkotásukból.
Váratlant húzott az amerikai autókereskedő, de úgy tűnik, bejött neki.
Jól alkalmazkodtak az autógyártók a megváltozott hirdetési felületekhez, a YouTube például nagyon bejött nekik.
És hogy mégis mi ennek az üzenete? Hát az, hogy ha rossz autót vezetünk, sokat káromkodunk, amit a gyerkőcök is elsajátítanak.
Az elmúlt évek igazi nagymenői közül sokan nem is hirdetnek idén.
Egy bernáthegyi számára ideális választás lehet a Touareg, míg egy sportosabb huskynak a Golf GTI testhezállóbb.
A YouTube-on a reklámok között csak a videójátékokról néznek többet, mint autókról, igaz a legnépszerűbbek nem is a hagyományos reklámspotok, inkább az olyan vírusvideók, mint amikor két generációs Mr. Spock versenyzik, vagy amikor fekete-fehér rapparódiában szórják a szülők a „mother-fathereket”, esetleg amikor Cherlie Sheen tengerparton vezeti a Fiat 500-asát.
A YouTube videomegosztó portál 2012-es nézettségi listájának reklám-kategóriájában az első 20 helyezett közül nyolc autóipari cégek nevéhez kötődik – derült ki az Adweek által készített elemzésből. Itt megnézheti mind a nyolcat.