Szuperhőssé tesz Chuck Norris érintése egy Toyotát?
Az amerikai Toyotánál szerződtették le a végtelen karakterű embert.
Az amerikai Toyotánál szerződtették le a végtelen karakterű embert.
Még ha az életed olyan is volt, mint egy forradalmáré, van, ami miatt megéri tovább élni.
Kell egy pár perc, mire kiheveri, aki látta.
Pont ezt a gondolatot vitte végig a bajor márka reklámcsapata is.
A Honda az autómárkák között a reklámok minőségében mindig is élen járt. Például az ilyen anyagok miatt.
Ez a furcsa jármű szinte az összes nagy cég hasznára válik majd.
A Photoshop komoly fegyver, és az autós cégek ügyeskezű mesterei nem is félnek használni. Itt egy csomag néhány kevésbé sikerült alkotásukból.
Egy bernáthegyi számára ideális választás lehet a Touareg, míg egy sportosabb huskynak a Golf GTI testhezállóbb.
A YouTube-on a reklámok között csak a videójátékokról néznek többet, mint autókról, igaz a legnépszerűbbek nem is a hagyományos reklámspotok, inkább az olyan vírusvideók, mint amikor két generációs Mr. Spock versenyzik, vagy amikor fekete-fehér rapparódiában szórják a szülők a „mother-fathereket”, esetleg amikor Cherlie Sheen tengerparton vezeti a Fiat 500-asát.